موسیقی ازنا

موسیقی ازنا

موسیقی ازنا

موسیقی ازنا

موسیقی ازنا

لطفا به صفحه اینستا ما نیز مراجعه فرمایید.

استاد-محمد-رضا-لطفی

یکی از بهترینهای موسیقی ایران استاد محمدرضا لطفی می باشند که موسیقی هایش را با اشعار حافظ، مولانا، باباطاهر و … می‌نوازد و سازهایش را هم با شور اعتقادی همین آب و خاک می‌زند، به همین خاطر خیلی از افراد هم جذب این موسیقی با احساس کشورمان توسط این استاد برجسته و معروف شدند. در این بخش از آموزشهای انواع موسیقی تصمیم داریم ۱۰ نمونه کلیپ از سه تار نوازی فوق العاده زیبای استاد لطفی را برای شما به اشتراک بگذاریم.

-----------------------------------------------------------

هنرجویان زیادی هستند که هنوز هم می خواهند سبک و روش استاد لطفی را ادامه دهند و بهمین منظور به دنبال آموزشها و نوازندگی های این استاد گرانقدر هستند. از اینرو در ادامه ویدئوهایی را برای دانلود رایگان در اختیارتان قرار می دهیم تا با الگوبرداری از آموزش های این استاد بتوانید سه تار نوازی را خیلی حرفه ای و اصولی یاد بگیرید. همچنین در گردآوری این کلیپها سعی نموده ایم تا بهترین و بی نظیرترین نوازندگی های این استاد را برای شما تهیه کنیم تا ضمن یادگیری آنها درک بهتری از موسیقی سه تار پیدا کنید.


⇓  دانلود فیلم های سه تار نوازی فوق العاده زیبای استاد لطفی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی